Φτιαξτε σαμπουαν!!!

Φυσικο σαμπουαν με πρασινο σαπουνι
απο τα χερακια σας...!!!

υλικα
Α. Μια πλακα τριμμενο πρασινο σαπουνι
Β. 300 ml νερο η καλητερα οσο παρει για να γινει οχι πολυ παχυ το μειγμα, γιατι οσο θα κρυωνει θα πηζει.
Γ. Αιθερια ελαια οπως αρκευθος-δεντρολιβανο-τσαγιοδεντρο(μερικες σταγονες μονο απο το καθενα π.χ απο 20 σταγονες για 300ml τελικου μειγματος.)
Δ. 4-5 κ.σ υγρη γλυκερινη

εκτελεση

Βαζουμε το σαπουνι, τη γλυκερινη και το νερο σε σκευος , σε μετρια φωτια ανακατευουμε μεχρι το μειγμα να ομογενοποιηθει.Οταν γινει κατεβαζουμε απο τη φωτια και ριχνουμε τα αιθερια ελαια. Αφηνουμε να κρυωσει και ειναι ετοιμο!!!
Υ.Γ
Υλικα για τις δημιουργιες σας ,( οπως λαδια φυτικα -αιθερια ελαια-γλυκερινες-σαπουνομαζες γλυκερινης-κερι μελισσας-εμου κερι για κρεμες-αρωματα κ.τ.λ) θα βρειτε στο τηλ. 2103608616

Σχόλια

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ..ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΤΙΡΗΤΙΚΟ ΤΟ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΑΥΤΟ?ΡΩΤΩ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΕΡΟ.ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΚΑΙ ΜΙΠΩΣ ΔΕΝ ΥΣΧΕΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ...ΠΑΝΤΟΣ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα ...αν και αργα ..ελειπα για λιγο ...σου απαντω πως οχι δεν χρειαζετε συντιρητικο...αφου δεν θα το αποθηκευσεις για χρονια !!!

      Διαγραφή
  2. γεια σου Μαρίνα, θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να κάνω μια ερώτηση. εγώ προσπάθησα να φτιάξω σαμπουάν βέβαια στη συνταγή δεν είχε γλυκερίνη. και νερό μπορώ να πω πως έβαλα με το μάτι όμως αυτό που έγινε ήταν πολύ παχύρρευστο και μύριζε σαπουνίλα αν και έβαλα κάποιο αιθέριο έλαιο. τι με συμβουλεύεις να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα θελει περισσοτερο νερο, πειραματισου...και παντα το σαπουνι ελιας ετσι μυριζει ...βαλε λιγο παραπανω αιθερια ελαια!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Ρωτήστε κάτι...!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις